This topic contains 19 replies, has 0 voices, and was last updated by  NanciOgilvie 6 years, 2 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • Author
    Posts
  • #2997

    It is unbelievable to me how many swirley sisters get tooted. Congratulations all.

    #119747
    Krissy
    Krissy
    Swirly Admin
      Send PM

      I'll tell ya….these girls are amazing!!! This a very talented awesome bunch!!

      "Some cars look like they're going fast when they're standing still. The Camaro looks like it's going to beat you unconscious, put you in a silly hat, invite a couple of other Camaros over to take photos of you, then e-mail them to all your friends and co-workers. Call me crazy, but I like that in a car."

      #119748

      Yes, here are many talented ladies!!!

      (Btw…I have a huge toot coming up in just a few weeks too…LOL)

      #119749

      Snagg1
      Member
        Send PM

        Our members are the best!!!

        Camilla, very intriguing little hint…….hmmmmm

        #119750

        Our members are the best!!!

        Camilla, very intriguing little hint…….hmmmmm

        Hehehehehe….

        #119751
        Krissy
        Krissy
        Swirly Admin
          Send PM

          :p :p :p

          #119752
          Krissy
          Krissy
          Swirly Admin
            Send PM

            ooooo Camilla that is sweet wonder what it is too Lisa lol hmmmmmmmmmm

            #119754
            Krissy
            Krissy
            Swirly Admin
              Send PM

              [quote]
              Our members are the best!!!

              Camilla, very intriguing little hint…….hmmmmm

              Hehehehehe….

              [/quote]

              Camilla….you tease!!!! :p

              "Some cars look like they're going fast when they're standing still. The Camaro looks like it's going to beat you unconscious, put you in a silly hat, invite a couple of other Camaros over to take photos of you, then e-mail them to all your friends and co-workers. Call me crazy, but I like that in a car."

              #119753
              Krissy
              Krissy
              Swirly Admin
                Send PM

                I was asked yesterday to be a guest d at SOUS on June 24th…FUN 🙂 and I am back with Sketchabilities for another term.. 🙂

                #119756
                Krissy
                Krissy
                Swirly Admin
                  Send PM

                  she is a big tease you are right Ang!!!!!! lol

                  #119757
                  Krissy
                  Krissy
                  Swirly Admin
                    Send PM

                    I was asked yesterday to be a guest d at SOUS on June 24th…FUN 🙂 and I am back with Sketchabilities for another term.. 🙂

                    that is soooo awesome Shona!!! Congrats girl!!!!Woohoo!!!

                    "Some cars look like they're going fast when they're standing still. The Camaro looks like it's going to beat you unconscious, put you in a silly hat, invite a couple of other Camaros over to take photos of you, then e-mail them to all your friends and co-workers. Call me crazy, but I like that in a car."

                    #119755

                    I was asked yesterday to be a guest d at SOUS on June 24th…FUN 🙂 and I am back with Sketchabilities for another term.. 🙂

                    Huge congrats!!!!! So well deserved, Shona! 🙂

                    #119758
                    Krissy
                    Krissy
                    Swirly Admin
                      Send PM

                      Congrats Shona!!!

                      #119759

                      craftysprinkles
                      Swirly Scrapper
                        Send PM

                        Shona, big, big, big congratulations!!!!!

                        Camilla, hehehehe is NOT a hint!!!! 🙁 (

                        #119760

                        Shona, big, big, big congratulations!!!!!

                        Camilla, hehehehe is NOT a hint!!!! 🙁 (

                        LMBO!!!!

                      Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)

                      You must be logged in to reply to this topic.